1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1539610

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

Hur många ska söderut på lördag? verkar bli skaplig kyla!

Reportaget som gick på C+ för en stund sedan med några brynäslirare lovar inte gott i alla fall.

De blev intervjuade vid rinken och de var inte direkt helpositiva till arrangemanget - Kallt, dålig is, knepig sarg, något att berätta för barnbarnen etc. var några av kommentarerna.


Svarskommentarer

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
haggen: En Riktig Man älskar kyla. Brynäsare är fjollor.
Vetenskapligt bevisat.

Redigerad kommentar


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
haggen: en brynäsare som gnäller som en liten flicka, är du verkligen förvånad? ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer