1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1541451

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

Bara att konstatera att det här laget inte räcker till offensivt. VM i sargrundelhockey vinner vi, men knappast särskilt många hockeymatcher.

Fantastiskt att folk fortfarande tycker att Nubben trollar. Han har värvat billiga, begränsade spelare som visar sig vara just billiga, begränsade spelare. Fruktansvärt dålig spridning på skills. Endimensionellt, uselt spelsinne, defensiva centrar.

Jaja. Hamnar vi i kvalserien blir det Allsvenskan. I år har vi inga Murror eller Linkor som kan bryta mönstret. What you see is what you get. Där har vi årets Timrå.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer