Bad_Brett: Det där var väldigt välformulerat, men totalt förvirrande. Vad vill du säga egentligen? Skänk inte pengar för de hamnar i fel händer? Folk är idoiter och går på allt? Integrationspolitiken är misslyckad? Känns lite som ett fint formulerat valmanifest för ett relativt nytt och framgångsrikt parti. Sitter du fullmäktige i Ö-vik eller nåt?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skänk inte pengar för de hamnar i fel händer?
Folk är idoiter och går på allt?
Integrationspolitiken är misslyckad?
Känns lite som ett fint formulerat valmanifest för ett relativt nytt och framgångsrikt parti. Sitter du fullmäktige i Ö-vik eller nåt?