Kattgubben: För mig som inte tittar är 0-0 goda nyheter.
Inlägg: 1544697
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen: För övrigt så har Bagarn klivit av om jag förstår det hela rätt.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen: Bara Timrå i denna period, nu har vi klarat av ett bp till.