Kattgubben: jo, fast defensiven funkar ju, bara två mål släppta på två matcher...... :-( ....suck.
Inlägg: 1545313
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Nä, nu måste man verkligen få in en kille typ Sonnenberg / Manderville som kan injicera lite självförtroende och även få in en o annan puck, annars kan detta bli riktigt pinsamt. jobba Nubben!!!!
+ 1