1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

1545642 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
zita: Ja Gott Nytt År!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
superfalle: Ja precis så är det ju
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Timrå Icon: kanske borde avvakta vad som händer i nhl först va . Säsongen är ju redan körd så de är ingen bråska
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Blizzard: Menar du J.B så kan ju han inga mål göra,  målvakterna våra är det väl inget fel på. Gott Nytt År får vi hoppas på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
zita: Ja det börjar vara det läget nu faktiskt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
zita: backlund!1!!!!!111!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: Trist att ha en målgörare. Överskattat. =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: Han får väl vara hur han vill bara han gör mål. In med Murley nu eller väntar dom på Zäta:)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

mikenomad: Well...en bra bit kvar till lövarnas nivå. Som boende i Umeå å Skellefte supporter med insyn i "deras" forum så maken till rövkn****de supportrar av diverse olika styrelse uppsättningar som endast sett klubben som deras egen sandlåda är svårt att uppbringa.

Finns hur mycket som hellst att räkna upp i idiotier som hänt där...

Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Jag skrev igår att Leksand har Sveriges värst misshandlade supportrar. Så är det förmodligen, möjligen i hård kamp med Malmö. Skillnade är väl hängivenheten, Leksands är mer verklighetsfrånvända och hemmablinda. Ett annat klassiskt hockeylag med supportrar det är synd om är Björklöven. Och där ser ju framtiden bara....eller ja, där ser man öht ingen framtid värd namnet. Men bakom dessa nosar nog fan vi i rövva....när det kommer till misshandlade supportrar. Vill det sig riktigt illa kan vi vara ikapp och förbi åtminstone de två förstnämnda inom några år.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: Linkan vill ha han till Katterna
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
MrSaetterboeg: ouch! Tungt att bli kallad "själslös" av en leksandssupporter. En supporter av ett lag som BARA kan värva spelare som andra lag inte vill ha och som har mjölkat bygden på pengar på ett sätt som får timråiter att framstå som Bill Gates och Barncancerfonden på en och samma gång.

Du måste ju inse att det är lite tidigt att sticka ut hakan som en smutsig leksing, ni är inte i närheten av svensk hockeys finrum än och förmodligen kommer ni aldrig att hitta hit igen om elitserien inte utökas till 16 lag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Är jag på lyset? Svar: Ja. Är jag glad? Svar: Ja Har jag roligt just nu? Svar: Ja... med viss tvekan. Varför? Pga Timrå IK.
Borde jag sova?. Svar: Ja. Skriver jag här nåt mer imorgon? Tveksamt. Nånting mer öht? Svar. Säkert. Vem el vilka har gjort flaskan till min bästa vän? Svar: Timrå IK.

Så på nåt konstigt sätt gör Timrå IK mig lycklig.

Over and out...black out.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: YES! im not a pussy!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Har hört att en del hoppas på att Murley ska komma tillbaka. Idioter...säger jag bara. Kan ni nåt om hockey? Kommer ni öht ihåg hur han var? Eller romantiserar ni igen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Blizzard: Så gör vi.
F.ö är det bara mesar som sover nu.
Flaskan ska dominera vid den här tiden. Måste glömma kvällen o andas in o svälja ner livskraften.

För lite drag på farbröderna på kvällarna som nu tex
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: vi kan göra en pakt, vi plussar alla inlägg från varandra, Iconen kan nog tänkas haka på också :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Just nu snackar jag med Brynäsare, modoiter o Timråiter på twitter. Här med Blizzard...men det är bra det med. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Blizzard: Kan man? Jaha så bra är jag på twitter. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: haha japp :) 

Man kan favoritmarkera sina egna twitter inlägg, twitter är kung! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Blizzard: Ha ha du o jag. :)
Fy 17 vad flaskan har gjort mig glad.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: Har jag varit inne på också!

"Fan att man inte kan plussa sina egna inlägg, jag är ju fan helt otrolig! vilken man!  
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Jag tycker att man borde få plussa sina egna inlägg härinne. För ibland är man genial men ingen fattar det...det är det som är det svåra med genialitet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Timrå Icon: snarare av.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Kattgubben: Ja vi kan ju vara rätt säkra på att han inte hoppade på segertåget iallafall
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Joppe1: det kan man fan undra...

RTS: ang timrås jävla anfalsspel eller brist på det...
Vi vinner skotten i rätt många matcher problemet är var o när skotten kommer...
Se på molinder som åker ner till förlängd mållinje o drar på ett redigt slagskott det ger inte ens en retur att jobba på...
Alldeles för många skott kommer från fel ställen. Med hedström som spelfördelare så må det vara hänt att han vet vart pucken ska för att få ett avslut men se som ikväll hur många gånger lyckades man inte få upp pucken på blå till en robinson som har klubban utåt o som bara skickar ett halvslarvigt pass vidare till andra sidan där erixon tar emot med klubban utåt o som i sin tur skickar ner pucken i en ny sarg gröt... Varför ens försöka ställa upp när man inte har några förutsättningar för det? Klubban utåt är en defensiv uppsättning på blå för att kunna ta emot o skicka ner puckar i sarghörnen. Vid ett pp i matchen hittar hedman över med en puck till friberg som har klubban inåt.. Pang! Pucken mot första krysset men en bra räddning av engstrand. I början av säsongen snackade monten om att spela ett enkelt o rakt anfallspel... Nu verkar allt handla om att ta ner pucken djupt o gröta i sarghörnen. De få gånger vi vinner duellerna där så spelas pucken in framför mål och där är det tomt... Jag vill höra monten tjata mer om enkla spelvändningar o tidiga anslut där upp till tre spelare atackerar mål för returer... Jag vet att det inte existerar någon vidare offensiv begåvning i årets trupp. Men att åka framåt o stjuta klarar även bagarn av. O svårare än så behöver det inte vara. Det farligast med att gå till anfall är spelvändningarna som uppstår när man tappar puck på offensiv blålinje... Risken för det är betydligt mycket större när man som hedström åker in i zonen o bromsar tvärt för att lägga en pass inåt i banan än när man som hallin åker in o drar på ett stenhårt slagskott på mål. RAKARE SKA DET VARA!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
En undran bara efter två 1-0 förluster. Har dom fått nån löning?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Kattgubben: Nä dom missar ju det jämt. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Timrå Icon:Han slängde sig inte framför återtåget?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
73Sjöbba: Som alltid för Leksingar hehe
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

Timrå Icon: Verkligheten kom i kapp honom. =)

Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Mäster T: jag  tror han flyger hängandes i garaget, högt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Timrå Icon: Jag tror att han är ute o flyger...högt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Jockz: Jag tror att han gick och hängde sig i garaget....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Jockz: Eller för den delen Brynäs. Knappast va?!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

MrSaetterboeg:
"Säg vad du vill - det finns inte något, INTE NÅGOT, lag i hela Sverige som kan konkurrera med oss när det gäller antalet fans!"

Påstår du att ni har fler fans än t.ex. Bajen, Aik och Djurgården?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Modano: Det var kul!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Kattgubben: Ja huvudsaken att alla är glada och nöjda :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

Timrå Icon:  Äh, han höll på sitt lag och trackade oss , det får man ta ibland .

Det är värre med modano som låtsas vara timråit och gör inget annat än att pissar på laget...skämmes tammefan!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
73Sjöbba: Undra hur många fingrar han hade...?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Timrå Icon:Har svårt att tro nåt annat än att det är en och samma lustigkurre, möjligtvis ett par missgynnare, som går in och jävlas här under olika användarnamn. Nåja, alla roar sig på sitt sätt....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Timrå Icon:Äh, det är lite kul med lyteskomik.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Kramer: Du är ingen pajas men jag är haha säger du ! Färga om håret grå gubbe lek inte ELVIS bondläpp.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Kattgubben: Drog han inte lite skam över hela Leksands supporterskara...?
De som jag ända till nu tyckt rätt bra om
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
73Sjöbba: Finns det verkligen inga föräldrar i Leksands- och Muduböckerna som kan ta sitt ansvar?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
MrSaetterboeg:Vi är mer rädda för Drakarna från Mora hörru ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

MrSaetterboeg: Hahaha..smakat på nyårsdrickat va?...men va fan , de har jag med ....skål påre slyngel och väl mött i KS.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

MrSaetterboeg: Frågan är väl snarare OM ni kommer till kvalserien eller om ni startar om i div 2?

www.youtube.com/watch?v=yf0-ajDnOzA

Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
MrSaetterboeg: Lycka till med drogavvänjningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
MrSaetterboeg: Ta det lite lugnt nu. Snart kommer snälla farbrorn med tröjan som har remmar på ryggen. Och så får du gå in i ditt madrasserade rum. Kram!
Kommentera

1545642 · »