zita: Ja det börjar vara det läget nu faktiskt
Inlägg: 1545634
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Timrå Icon: kanske borde avvakta vad som händer i nhl först va . Säsongen är ju redan körd så de är ingen bråska