+ 1
Inlägg: 1545340
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Berka: det du skriver om kvällens timrå match är ingen engångsföreteelse...
Så har det varit 15-20 ggr redan...
Så har det varit 15-20 ggr redan...
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Berka: Tack för stödet - önskar jag också kunde känna lite så.....men för närvarande känns det som om vi får lita på turen då det gäller målskyttet, och enligt mina berökningar så kommer den typ var 6:e match....så det borde lossna nu mot HV borta ;-) sjätte matchen efter Rögle borta.
Ni spelar ju helt okay, checkar bra och skapar många lägen och får många PP'n med er, den stora frågan är varför så många i Timrå är så ineffektiva, jag såg inte alla målchanser men nog bör det ha handlat om 10 kvalifiserade st?!
2 torsk på 3 insläppta säger ju de mesta, får ni bara in några kassar så kommer poängena.
Nya tag gubbar, ni är bättre än resultatet idag!