1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1548108

Sv: Apropå nånting...

Tvåtallar: Bra där. Det är inte de allsvenska spelarnas fel, dom är ju inte så dåliga trots att dom inte träffar målet i sådan utsträckning att det blir nytt rekord...det måste vara tränarens fel.


En bajskorv är fortfarande en bajskorv även om du polerar den.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle:

Monty kan inte trolla. Det har varit väldigt lite kritik mot honom om man jämför med ex Perra och Calle. Känslan är att han har styrt upp vårat grundspel. Vi är ex 3:a i serien i boxplay. Coachen kan däremot inte coacha fram målskyttar, det är omöjligt!

Det är spelarna som måste skärpa till sig. Men tyvärr tror jag inte dom har skillsen.

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ett allsvenskt lag skulle nog inte tagit rekordet. 

Sv: Apropå nånting...
Att Timrå vinner skotten i var och varannan match är ju bla. bla, då 95 % av skotten är alibiskott.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer