The great one: Därav min bajskorvskommentar. Vi kan inte fylla ett lag med defensiva specialister, det vinner man inte matcher på. Det här är förmodligen elitseriens mest felbyggda lag genom tiderna men till försvar så har man ju inte haft en elitseriemässig budget till att börja med heller.
Målskyttar kostar pengar och på den punkten kan vi inte konkurrera med något lag i den här serien, inte ens topplagen i allsvenskan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
The great one: Därav min bajskorvskommentar. Vi kan inte fylla ett lag med defensiva specialister, det vinner man inte matcher på. Det här är förmodligen elitseriens mest felbyggda lag genom tiderna men till försvar så har man ju inte haft en elitseriemässig budget till att börja med heller.
Målskyttar kostar pengar och på den punkten kan vi inte konkurrera med något lag i den här serien, inte ens topplagen i allsvenskan.