1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1552493

Sv: Var går gränsen?
Bragd-Birger: varför håller du på säger med ironi att det är coolt? Du tycker alltså att alla boxare, MMA:are etc är töntiga vuxna män och kvinnor som inte vuxit upp från sandlådan eller? Hockey är kampsport, vissa delar av världen får man även slåss på hockeyrinken. Skiten väl om det är coolt eller inte, men blir en av våra spelare påkörd oc illa skadad så ser jag hellre en Corso som dunkar på det andra aset än en Crippe som överlåter fallet till domarna.

"ja hockey är så jävla coolt!!111!1"  

Svarskommentarer

Sv: Var går gränsen?
Blizzard: Sorry, men jag tycker slagsmålsinslaget i hockey är skitfånigt. Det handlar trots allt om att göra mål, inte slå sin motståndare på käften. Till skillnad från då boxning, t ex. Bort med larvet.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...