1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1552704

Sv: Var går gränsen?
Kattgubben: håller med du. ES blir allt mer som ett sömnpiller. Adrenalin och gnista saknas och även en schysst fight emellanåt. 

Svarskommentarer

Sv: Var går gränsen?
73Sjöbba:Det har jag också tänkt på, att ES har tappat mycket av sin gnista och sin själ. Sen när det väl hettar till så blir det krigsrubriker i media. Jag tycker bara det är sunt att även hockeyspelare kan tappa besinningen ibland. Visst ska vi förvänta oss av spelarna att vara professionella, då de ju faktiskt jobbar med detta (till en riktigt bra penning många gånger), men så pass professionella att de agerar som förprogrammerade androider på isen vill jag då rakt inte att de ska vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...