Bragd-Birger:mm precis . Då vet du hur kraftiga smällar man delar ut med skriskor på och full hockeyutrustning . Tyson skulle bli grön av avund . Att inte fler dör är ett mirakel
Men hockey spelare är några riktiga hårdingar . Man ser som inga som blir nockade och måste bäras ut därifrån trots dessa fruktansvärda slag . Aldrig någonsin . Händer nån gång per år att nån på sin höjd lyckas spräcka ett ögonbryn . Och halonen lyckades slå av ett näsben en gång
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...