1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1553415

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24

pmN-: Jag har inte skrivit att det är bra om vi åker ur! Jag har skrivit att det är bra för vår ekonomi att spela Kvalserien istället för att bli 9 eller 10.

Jag skrev att det må vara hänt om vi åker ur.


Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24
Laken: Må vara hänt? Är du tecknad? Vi konkar i såna fall.
"Må vara hänt." Ha ha ha...gå o lägg dig.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24

Laken: Ja, rent ekonomiskt är det bra att spela kvalserien, men sen finns det inget mer positivt.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...