zaccodog: Jag är också TOK less på hur Timrå har skötts som klubb de senaste åren, men vem ska man lita på tar tag i detta?
Jag vet ju inte hur sponsorer känner för varje enskild person i Timrå och vad som får dem och mig att börja tro på det här? Nu när vi har nubben och lite annat folk så trodde jag det blev bättre men tydligen inte enligt dig och dina guldsponsorer eller?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag vet ju inte hur sponsorer känner för varje enskild person i Timrå och vad som får dem och mig att börja tro på det här? Nu när vi har nubben och lite annat folk så trodde jag det blev bättre men tydligen inte enligt dig och dina guldsponsorer eller?