1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1553485

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24
Bad_Brett: hur det är möjligt? Så blir det när man förlorat minst 10 matcher med uddamålet...

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24

erathoo:

Ja, det förstår jag. Men det jag inte förstår är hur ni lyckas förlora med uddamålet hela tiden med tanke på att ni faktiskt tycks ha en bra målvakt och ett helt okej försvarsspel. Spelet i övrigt har ju inte SÅ tokigt ut eller.

Däremot har jag stundtals tagit mig för pannan när jag sett Rögle och AIK spela. Helt ofattbart att de ligger före Timrå i tabellen.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...