1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554451

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26

Om jag ska hitta något positivt med dagens match så är det publiksiffran. Över 4000 är bra med tanke på hur det sett ut på hemmaplan de senaste månaderna.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26
Laken: Det såg verkligen inte ut som om det var över 4000. Snarare som typ 2800. En massa outnyttjade företagsplatser?

Jaha...fick spam control på det där i flera minuter. Men det postades tydligen ändå...?

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26
Laken: Det såg verkligen inte ut som om det var över 4000. Snarare som typ 2800. En massa outnyttjade företagsplatser?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer