Laken: du får lite respekt av mig. Jag tycker också att det är overtheline att kalla ledarna för efterblivna...
Men det handlar antagligen om social kompetens från modanos sida och jag vet inte om din markering kommer att medföra någon förändring där... antagligen inte.
Jag tycker inte att det är ok att kalla dom efterblivna heller.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men det handlar antagligen om social kompetens från modanos sida och jag vet inte om din markering kommer att medföra någon förändring där... antagligen inte.
Jag tycker inte att det är ok att kalla dom efterblivna heller.