Vad jag förstår så är det ekonomin som styr. Tror du inte laget sett ut på ett annat sätt om pengar funnits? Vad jag kom ihåg så byggde Nubben upp ett hyffsat lag då pengar fanns. sedan har man vräkt ut stora löner på spelare som varit helt kass.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad jag förstår så är det ekonomin som styr. Tror du inte laget sett ut på ett annat sätt om pengar funnits? Vad jag kom ihåg så byggde Nubben upp ett hyffsat lag då pengar fanns. sedan har man vräkt ut stora löner på spelare som varit helt kass.