1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1555429

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

Bragd-Birger: Vi försöker bygga ett elitserielag för 28 miljoner. Med de förutsättningarna tyckte jag det på förhand såg helt okej ut inför säsongen. Att vi lyckades få in Sebbe Erixon och Gunno var givetvis väldigt viktigt. Tycker också att vi sett över hela säsongen har två bra eller helt okej målvakter. Tyvärr saknar vi lite spetskvalitet offensivt för att undvika kval. Sen får vi väl se vad Nubben lyckas knyta till sig innan fönstret stänger på torsdag. Enligt mig var Nubben en av de största orsakerna till att vi klarade oss förra säsongen. Jag hoppas att han kan bli det även i år. Jag är en av dem som har stort förtroende för hans arbete i vår fina klubb.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Bergius: Tack!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Bergius: Jag ser det inte på ditt sätt, men jag inser att det är en precis lika rimlig sanning som min. Respekt för det.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer