1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556350

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Dessutom tycker jag att Crippe o Hallin tillsammans med Boyce har sett riktigt hyfsat ut på sistone. Känns som om Monten hittat rätt där. kan vi ta 10p på 10 matcher på Växjö tro ?

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
erathoo: Förutom att Timrå måste vinna matchen emot Växsjö så måste Timrå vinna tre matcher mera än Växjö.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31

erathoo:

INte utan hjälp


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31

erathoo: Nej, det kan vi förmodligen inte. Men jag håller med om Crippe. Han har lyft sig.

Jonte tycker jag dock bara faller djupare och djupare ner i träsket. Han bromsar ideligen upp spelet, torskar dom flesta närkamper, glider och letar pass, driver nästan aldrig på mål. Fattar inte att Montén spelar honom så hårt i PP. Hur länge sen var det han la ett bra pass i den spelformen. 20 matcher?


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer