1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556355

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31

erathoo: Nej, det kan vi förmodligen inte. Men jag håller med om Crippe. Han har lyft sig.

Jonte tycker jag dock bara faller djupare och djupare ner i träsket. Han bromsar ideligen upp spelet, torskar dom flesta närkamper, glider och letar pass, driver nästan aldrig på mål. Fattar inte att Montén spelar honom så hårt i PP. Hur länge sen var det han la ett bra pass i den spelformen. 20 matcher?


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Bragd-Birger: jo, Jonte, där har det liksom stannat av helt, tar alltid ett extra varv och släpper pucken alltsomoftast för sent. Nä han måste in o skita ner sig...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31

Bragd-Birger:

Precis BB, Jonte måste få upp farten under grillerna, han stoppar för många anfall med sina vändningar.


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Bragd-Birger:10min?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Vi är inte sist längre heller! Vilken glädje...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer