1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556372

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Bragd-Birger: jo, Jonte, där har det liksom stannat av helt, tar alltid ett extra varv och släpper pucken alltsomoftast för sent. Nä han måste in o skita ner sig...

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
erathoo: Man kan förstå om den rätta instinkten inte finns där på grund av dåligt självförtroende osv. Men Jonte är värre än så, han har grova strukturfel i sitt spel. Helt horribelt vilka beslut han tar. Avslutar inte trots bra läge, vänder ut, stoppar upp och anfallet fastnar. Gång på gång.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer