1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556765

Sv: Spelarjakten

Mmmm, spännande.

Smolenak är ett bra tillskott, absolut. Dock är det en center vi i första hand behöver, så går det inte i lås med Stümpel har Nubben misslyckats med sitt uppdrag.

Är väl bara att fortsätta hålla tummarna.


Svarskommentarer

Sv: Spelarjakten
BertilEnstöring: Kan problemen vara Photoshop-relaterade? Inte tillräckligt många kroppar på lagfotot för att klistra in alla nya ansikten?

Sv: Spelarjakten
Vad jag har förstått så har Nubben gjort allt han kan tillsammans med svenska förbundet. Sen ska ju även det slovakiska o det ryska skriva under o skicka in för att sist godkännas o skrivas under av internationella.

Känslan är väl att det kanske dracks lite väl mycket vodka o imorgon tänk i vissa förbund. Hoppas att det inte sket sig vilket jag börjar bli nervös för att det gjorde.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer