Vad jag har förstått så har Nubben gjort allt han kan tillsammans med svenska förbundet. Sen ska ju även det slovakiska o det ryska skriva under o skicka in för att sist godkännas o skrivas under av internationella.
Känslan är väl att det kanske dracks lite väl mycket vodka o imorgon tänk i vissa förbund. Hoppas att det inte sket sig vilket jag börjar bli nervös för att det gjorde.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känslan är väl att det kanske dracks lite väl mycket vodka o imorgon tänk i vissa förbund. Hoppas att det inte sket sig vilket jag börjar bli nervös för att det gjorde.