Timrå Icon: Inte vet jag - men med facit i hand: så skulle vi kanske ha nypit Conny Strömberg när han runt jul deklarerade att han ville till elitserien.
Med honom i laget hade vi haft ett PP värt namnet, och en spelare som förmodligen är bättre än vad Bremberg var ifjol (och då var Bremberg kanske avgörande för att vi klarade oss kvar).
Tror inte heller att Conny S hade varit dyrare än Stümpel heller...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon: Inte vet jag - men med facit i hand: så skulle vi kanske ha nypit Conny Strömberg när han runt jul deklarerade att han ville till elitserien.
Med honom i laget hade vi haft ett PP värt namnet, och en spelare som förmodligen är bättre än vad Bremberg var ifjol (och då var Bremberg kanske avgörande för att vi klarade oss kvar).
Tror inte heller att Conny S hade varit dyrare än Stümpel heller...