Timrå Icon: Fast nu har ju de en massa skador, t.o.m. fler än oss, samt att vi har vår supertjeck samt Rasmus på luffen. Nä det här tar vi. Lätt.
Grabbarna tar vid där de slutade, vi är ostoppbara nu. Och Jonte brinner av revanschlusta, det ser man i hans ögon. Han kommer vara magisk ikväll, det inser väl en Jonte-lover som du...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Grabbarna tar vid där de slutade, vi är ostoppbara nu. Och Jonte brinner av revanschlusta, det ser man i hans ögon. Han kommer vara magisk ikväll, det inser väl en Jonte-lover som du...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar