söder över: Onekligen lite annorlunda uppställning, jämfört med vad som aviserades i Hockeypuls.
Gillar hursom Bagarn istället för Haggan i Smolles line. Hoppas verkligen, verkligen att Jonte funkar. Tror det inte, men skulle väldigt gärna få fel där.
Annars känns det ovant att sitta och längta efter matchstart. Frågan är om man kommer ha samma sug under matchens gång.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
söder över: Onekligen lite annorlunda uppställning, jämfört med vad som aviserades i Hockeypuls.
Gillar hursom Bagarn istället för Haggan i Smolles line. Hoppas verkligen, verkligen att Jonte funkar. Tror det inte, men skulle väldigt gärna få fel där.
Annars känns det ovant att sitta och längta efter matchstart. Frågan är om man kommer ha samma sug under matchens gång.
Men, va faen: det k a n gå. Kom igen Timrå!