1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1559770

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Ser ganska ok ut.
Lite dåliga att hjälpa backarna vid uppspelen men det här är inte timrås sämsta match i år.

Brynäs är ett litet svenskt kångelbär till pisslag.
När timrå ik har rejält tryck så bjuder man på en filmning eller "förstärker i en duell" som en kångellovver skulle kalla det. Härligt att se våra välutbildade domare som sväljer alkt med hull o hår. Det är trist och osportsligt. Ja som man förväntar sig av dopingälskarna...

Måste älska vad Murley lyckas med för oss i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer