1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1562760

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
Skarin: Hallin-Larsson-Smolenak.
Då får vi två bra kedjor.
Sen kan resten rikta in sig på att spela 0-0.
I vilka formationer dom gör det skiter jag i.
Det är mål framåt, och inte bakåt, som är problemet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21

hubbenorlen:

Så tänkte jag också...jag skulle även kunna tänka mig att ha kvar Hagos som center mellan Smolenak och Hallin. Jag är heller inte helt främmande för att splittra vår 1:a kedja och låta det se ut så här: Hallin-Molinder-Murre och Gunno-Larsson-Smolle. Även om vi har ett väldigt begränsat lag så är kontentan av det jag menar att det finns ett flertal långt mycket mer tilltalande kedjeformationer än Smolle-Hagos-Jonte.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...