..och mästerplanen går som smort! AIK möter slutspelsklara Frölunda imorgon sedan Växjö hemma på Hovet där de kommer slåss med näbbar och klor mot ett skakat Växjö för att knappa in på Brynäs som åter igen förlorade ikväll! Samtidigt som ett Timrå med Messias i spetsen fått smak på blod och kommer käka upp Frölunda hemma som om de vore efterrätt!
På torsdag SKA det bara vara dessa förusättningar:
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
..och mästerplanen går som smort! AIK möter slutspelsklara Frölunda imorgon sedan Växjö hemma på Hovet där de kommer slåss med näbbar och klor mot ett skakat Växjö för att knappa in på Brynäs som åter igen förlorade ikväll! Samtidigt som ett Timrå med Messias i spetsen fått smak på blod och kommer käka upp Frölunda hemma som om de vore efterrätt!
På torsdag SKA det bara vara dessa förusättningar:
Växjö: GP: 52 TP: 57
------------------------Timrå: GP: 52 TP: 55
FUCK KVALSERIEN!