1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1563257

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Lite raffigt blir det ändå kanske. Kul, om ni frågar mig!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tycker det är skithäftigt att vi bjuds in på party jag. Ett högst oväntat sådant. Själv hade jag redan satt mig själv i fyllhäcken, med en stor röd lapp i pannan: KVALSERIEN HÄR KOMMER VI!

Ja visst, jag vet att det mycket väl kan sluta så när serien är slut, men att vi nu får en chans att faktiskt spela om det är bragdartat. Mat Murley - du är fanimig magisk! 

Upp till kamp emot kvalet!!!! 

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: oerhört skönt att se Nordgren på isen igen.....jag blev riktigt orolig när han låg på golvet i båset o tryckte ner ispåsar innanför strumpan....då blev JAG riktigt orolig....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer