1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1564061

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26

KORITFW: Denna säsong har vi förlorat samtliga matcher mot Frölunda.

1-3, 3-1, 0-1 och 4-3(str). Ska det vända så är det i kväll. Om målvakten har en bra kväll och de våra lyckas göra 2-3 mål så vinner vi. Just go for it!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
John K: Fast nu har Frölunda inget att spela för. Det blir hemmavinst idag. Frölunda har sjukt svårt att tagga upp när man inte har något att spela för.
Ibland har vi i och för sig även svårt att tagga upp även när vi har något att spela för. 

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
John K: Ja ikväll ska fiskrensarna få torsk med sig hem.....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...