Tittade på situationen igen. Nej, ni hade inte pucken. Molinder var sist på den, men han skadade sig efter att han släppt ifrån sig pucken.
Jag vill påpeka att jag håller stenhårt på Timrå i den här matchen, samt att jag tycker regeln är smått idiotisk. Men så länge domaren dömer efter regelboken är det svårt att prata om domarskandaler.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Olle:
Tittade på situationen igen. Nej, ni hade inte pucken. Molinder var sist på den, men han skadade sig efter att han släppt ifrån sig pucken.
Jag vill påpeka att jag håller stenhårt på Timrå i den här matchen, samt att jag tycker regeln är smått idiotisk. Men så länge domaren dömer efter regelboken är det svårt att prata om domarskandaler.