Samtidigt är min känsla att vissa Timrå-spelare slutar spela för att de TROR att domaren ska blåsa av. Det håller inte inom elitidrott. Fokus och koncentration hela tiden är pucken är i spel!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Samtidigt är min känsla att vissa Timrå-spelare slutar spela för att de TROR att domaren ska blåsa av. Det håller inte inom elitidrott.
Fokus och koncentration hela tiden är pucken är i spel!