1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1567249

Sv: Apropå nånting...
Och nu har alltså leksingar åt höger o vänster börjat peka med hela sina nävar mot brynäs som inte bygger c-hall åt sin kommun o modo som slipper amortera lån och växjö som får miljarrrderrr av sin kommun...

Genomgår dom rekonstruktion? Har dom just sluppit undan 75% av sina skulder? Har staliga lönegarantin precis tvingat bära upp deras spelares löner? Trots att deras kommuner pumpat in millar?

Ta fram speglarna...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Skickade ett mail till Leksands kommundirektör.

Hej Göran Wigert

Det verkar vara mysigt att bo i Leksand, för att inte tala om tomtpriserna.

Jag har ca: 5000:- att lägga på en tomt i Leksand. Och med tanke på hur
mycket LIF fick för en (1) krona i centrala Leksand kan jag inte ens föreställa
mig hur mycket man kan få för 5000:-

Vänligen skicka mig några alternativ på tomter för 5000:-, kan tänka mig utsikt över vackra Siljan eller närhet till Tegera Arenan.

I och med att jag bidragit till Leksands spelarlöner via min inbetalning av statlig
skatt så vill jag självklart åxå att ni skickar ett medlemskort i LIF.


Sv: Apropå nånting...
söder över: Vad hade du förväntat dig av Leksingar som har Knäckebröd o knätofsar som "hjärna"?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer