1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1567386

Sv: Apropå nånting...

Skickade ett mail till Leksands kommundirektör.

Hej Göran Wigert

Det verkar vara mysigt att bo i Leksand, för att inte tala om tomtpriserna.

Jag har ca: 5000:- att lägga på en tomt i Leksand. Och med tanke på hur
mycket LIF fick för en (1) krona i centrala Leksand kan jag inte ens föreställa
mig hur mycket man kan få för 5000:-

Vänligen skicka mig några alternativ på tomter för 5000:-, kan tänka mig utsikt över vackra Siljan eller närhet till Tegera Arenan.

I och med att jag bidragit till Leksands spelarlöner via min inbetalning av statlig
skatt så vill jag självklart åxå att ni skickar ett medlemskort i LIF.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Din vän Wigert var just på Sportnytt, han nämnde inget om just Ditt mail, men om en del andra - ditt kan väl varken klassas som hatmejl eller stöttande,va?

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: underbart! =) hoppas du får ett sakligt och bra svar att publicera här! 

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Hinner du få den till vi åker ned på kvalet tror du...? Isåfall kan vi ju tälta på tomten och åka hem på fredag hahaha

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer