Alltså...jag har en totalt ovidkommande icke-hockeyrelaterad fråga. Men i den här tråden kan jag nog släppa den; Känner ni någon skillnad i smak på Ahlgrens Bilar? Jag har en bredvid mig nu som prickat 50 av 50. Jag trodde det bara var färgen som skilde dem åt. Jag kände iallafall skillnad på en sur och en vanlig....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men i den här tråden kan jag nog släppa den;
Känner ni någon skillnad i smak på Ahlgrens Bilar?
Jag har en bredvid mig nu som prickat 50 av 50.
Jag trodde det bara var färgen som skilde dem åt.
Jag kände iallafall skillnad på en sur och en vanlig....