Timrå Icon:De vita smakar annorlunda iaf, som att det finns en liiiten touch av mint i dem. :)
Inlägg: 1567902
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Hmmmm.
Undra om inte mitt smaksinne kan ha trubbats av av all alkohol.....
Undra om inte mitt smaksinne kan ha trubbats av av all alkohol.....