1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1568873

Sv: Kvalserien 2013
mattias - 74: Man är duktigt jävla nervös iaf, jag hoppas att vi klarar detta så in i norden och skulle inte ha något emot om ni följer med oss upp, trots alla mongon i eran ledning och mupparna på kommunkontoret så gillar jag Leksand.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2013

Snoop:

Det gläder mig att du tycker det.

Jag är långt ifrån nöjd hur Leksand är skött och jag hoppas som sagt att det sportsliga skall få ta fokus från det tråkiga ekonoimiska läget nu.

Många experter och fans också dssutom menar på att LIF inte har råd att gå upp då det förmodligen blir dödsstöten för Leksand,  det återstår att se.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer