1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1569359

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2013-03-14
erathoo: jag kommenterar det jag ser från timrå. Håller med dig dock precis som tidigare och precis som förväntat är örebro väldigt diciplinerade i sitt försvarspel.

Man kan begära mer än så här av timrå dock. Hoppas att tempot kommer nu när premiären är avklarad. Jag vill inte dömma ut tik än iaf. Det finns mer att hämta och tvi har alltid ALLTID problem mot sådant här motstånd. Typ växjö.
Vi saknar kreativitet offensivt och har en extrem förkärlek att inte spela enkelt i offensiven...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2013-03-14
2 poäng när man spelar skit är ändå ett styrkebesked. Jag tar med mig det och suger på karamellen att på straffar är det klass skillnad.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2013-03-14

pust... äntligen över.

hoppas två inspelade poäng kan ge lite fart i maskinerna och att den värsta stressen släpper nu. alldeles för stirrigt och mjukt idag.

herren på täppan ska det vara.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer