1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1570345

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19

Backparen enl. Söderberg på bloggen.

Sebastian Erixon-Oscar Hedman.

Mat Robinson-Robin Persson.

Richard Demén-Willaume-Rasmus Edström.

Som fjärdebackpar återfinns Jesper Dahlroth och Jonathan Carlsson.

RDW OCH Edström i samma...ja men den var ju strålande tänkt av de tre musketörerna i båset. Hur tänkte man där?

Mina backpar: Erixon-Persson, Dahlroth-Robinson, Edström-Hedman JC 7:e

Men jag är ju inte tränare heller.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19

Hahl Bundy: Håller med.

Och torskar vi ikväll vill jag se Tommy i båset i nästa match. Men vi vinner så det blir inget problem :-)

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Hahl Bundy: Jag är lite skeptisk till att spela Dahlroth. Han har grymma problem med sina avvägningar, stöter när han ska backa och backar när han ska stöta.

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Hahl Bundy: Ett backpar med Edström är dömt att misslyckas. Katastrofvärvning.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer