1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1570872

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
sargad: tungt för Rögle,kanske båda elitserielagen åker ur i år, har det hänt förr?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19

erathoo: Jajamän! 1999/2000, 2000/01, 2005/06 åkte både ES-lagen.

Bara en gång har båda ES-lagen klarat sej. Sammanlagt har 14 AS-lag tagit klivet upp och 12 ES-lag klarat återkvalet.


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
erathoo: Västerås och Linköping åkte väl ur i samma veva som vi gick upp år 2000/2001? 

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
erathoo: Markus Näslund är i Eon och tittar på......Friberg.....?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer