Ja. Det är så jävla illa så man skäms!! Så många individuella fruktansvärda misstag hela tiden! Detta blir svårt om det inte redan är kört med det här spelet
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja. Det är så jävla illa så man skäms!! Så många individuella fruktansvärda misstag hela tiden! Detta blir svårt om det inte redan är kört med det här spelet