Tycker Timrå spelar ungefär som man kan förvänta sig. Brist på utdelning oroar dock. Hade kunnat stå 4-0, nu har man en jävligt bräcklig ledning. Högre forecheckning har gett resultat i framtvingade misstag, hoppas man fortsätter och inte börjar krypa tebaks.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Högre forecheckning har gett resultat i framtvingade misstag, hoppas man fortsätter och inte börjar krypa tebaks.
Luktar kryss, borde bli seger.