Jag hoppas verkligen att publiken fortsätter att piska på för anfall. Så inte lif flyttar hem och tvingar timrå att var kreativa för att vinna... hoppas att det dom kliver upp och vill göra mer. Det är vår chans att få spelvändningarna. På dom kan vi sätta puckar. Skönt att man tar avslut ikväll. Mm
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
På dom kan vi sätta puckar. Skönt att man tar avslut ikväll. Mm