Spelar ni såhär kommer det bli svårt, den saken är klar. Hade förväntat mig att Timrå skulle föra spelet på ett helt annat sätt, men det ser väldigt tamt ut. Behövs en väckarklocka av något slag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bragd-Birger:
Spelar ni såhär kommer det bli svårt, den saken är klar. Hade förväntat mig att Timrå skulle föra spelet på ett helt annat sätt, men det ser väldigt tamt ut. Behövs en väckarklocka av något slag.