timrasuppi08: Crippe är usel ja...en av de sämsta i förhållande till lön helt klart. Men långt ifrån ensam om att vara usel. Och kan vi en gång för alla enas om att Nubben inte är någon sportchefsdynamo? Varken med stora eller små resurser. Tvärtom är han en viktig pusselbit i det förfall vi nu beskådar. Hans kortsiktiga värvarfilosofi är en gigantisk orsak till vårt prekära läge, priset för att värva stjärnor på 1-årskontrakt med tveksam skadehistorik och med hjälp av fläskiga sign-on bonusar betalar vi nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Redigerad kommentar