1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572516

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323

mikenomad:

Jag inbillar mig att mina Timrå-sympatier kommer att vara minst lika starka i allsvenskan. För jag vet ju hur det är att vara Giffare t ex. Det blir inte sällan respass till Superettan och då grinar man för att sedan knyta näven i fickan. Helt ärligt tycker jag inte att Hockeyallsvenskan är den skitserie som många här tycks anse. För fan, Malmö och Djurgården med flera. Inte helt ocoolt ju. Jag gillar den där serien. Bara sejouren inte blir alltför långvarig. Men det lär den väl bli. Lite trist kan tyckas att det inte blir några derbyn mot Sundsvall...


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
DJ Hemp: Om ekonomin kärvar så kanske det ändå blir derby mot Svall Hockey nästa säsong eller skulle vi hamna ännu lägre i seriesystemet?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...