1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572522

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
timrålover: Mindre exponering för sponsorerna i allsvenskan= lägre sponsorintäkter. Publiktapp, i synnerhet extra kännbart första åren. Inga derbyn. Rent allmänt sämre intäkter helt enkelt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
pefr:  Hur kommer vi klara av att tappa elit platsen. Med tanke på våran ekonomiska situation. hur kommer kommunen ställa sig i arenafrågan med de lånen som skulle ändras och allt däremellan. och alla pengar vi ligger efter med. Nollan har väl sagt någon gång att man har med i kalkylen att vi ska kunna hamna i allsvenskan utan att konka. men det måste ju bli väldigt mycket svårare att reda ut.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
pefr: känns då inte lovande... ända chansen är väl då att nubben hittar unga och billiga spelare som blommar ut...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer